Так, правильно, те, що в Расіі називається партіотизм, в нас називають - націоналізм. За державу обидно.
Я дуже люблю російську культуру. Дуже-дуже. Я люблю Скрябіна і Рахманінова, люблю Прокоф"єва. Люблю письменників - недарма раніше в школі була "зарубіжна л-ра" і "російська л-ра". Це такий безмежний світ, який можна прирівняти до всієї іншої л-ри. А Достоєвський з його психологією, а Соловйов з філософією, а Купрін (ну тут трохи спірне питання з походженням) з оповіданнями на 2 сторінки, після яких плачеш так, як після дитячої п"єси Чайковського... художники... Я б ніколи не захотіла відмовитись від неї.

Дивлячись Адмірал, насолоджувалась епохою боротьби білого прапору і червоного, атмосферою, революційними настроями, ніби ти відчуваєш, що зараз станеться щось велике, що переверне весь світ. Але коли я почула про те, як Колчака зрадили чехи, а потім "2й Український полк", мене аж перевернуло. Бідні русскіє, такі благородні, такі сміливі, але от всі їх зраджують, ізмєньщікі праклятиє. Більше я фільмом не милувалась. (і про те, що в Колчака мати - українка, звичайно ж, ніхто не говорить, зате він хвалиться турецькою батьківською кров"ю).

Читаю Живаго. Така сама атмосфера, книга, все ж таки, пречудова. І так боляче було натикнутись на те, що рудий жорстокий матрос у потязі - українець, а страшний бездушний охоронець говорить холопською мовою.

Іноді мені здається, що роздеру всіх російських "патріотів" на маленькі-маленькі криваві шматочки, і це буде природньо.

Комментарии
05.11.2008 в 15:10

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
ти знаєш, краще російський так званий "патріотизм", ніж те, що в Україні називається націоналізмом.
просто я не українка, а живу тут все життя, і націоналізм оточення на мені добряче відбився. постійно кидали об стінку морально. сімнадцять років боротьби з націоналістами.
до мене так само страждав мій батько. до нього - мій дід.
боляче, чи знаєш...
06.11.2008 в 00:12

Нормальных людей нет. Есть необследованые (с)
щьщьщь
У нас теж є дещо подібне... Але я дуже тебе розумію. Бо співчуваю. Ні, тут не вийде передати все ж... Со-чувствую.
06.11.2008 в 00:23

Summer_s Dawn чому? наїзди через те, що ти не українка?

Asane Ех... я останнім часом так гостро реагую.. може, це і неправильно. але непоборне бажання, щоб нашу країну теж почали поважати (як би це пафосно не звучало), не дає мені (внутрішньо) попускати такі речі
06.11.2008 в 01:04

Нормальных людей нет. Есть необследованые (с)
щьщьщь
Я знаю, Ю. Я ж така самісінька) Втім, не погоджусь з тобою. Річ не у повазі нашої країни. Річ у звичці сприймати нас як... ну, мабуть, не ворога, але й не друга. Згадай американське кіно, де в кожному другому фільмі росіяни - супротивники гол.героя. Це не зневага. Чи, можливо, не лише зневага... А взагалі, я щось вже сама в своїх думках заплуталася. Гайда спати)
06.11.2008 в 23:41

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
щьщьщь ну, так, і, мабуть, жорстока образа на те, що я не гірша за українців, а за багатьох краща. в школі це було дуже актуально, бо я непогано вчилася, офіційно була визнана "шкільним талантом", прекрасно володіла мовою і... не відмовлялася від російської, не приховувала того, що я не українка, і що російська мова також рідна мені лише відсотків на 40-45...
06.11.2008 в 23:43

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Asane росіяни разом з українцями, білорусами та іншими слов'янами завжди були чимось невідомим, загадковим для інших країн. це ж природньо.
07.11.2008 в 20:17

Нормальных людей нет. Есть необследованые (с)
Summer_s Dawn
ммм... Ну, так, мабуть, природньо. Але я погано розумію, що ти все ж таки хотіла цим сказати. Що не слід порівнювати росіян і американців?..
07.11.2008 в 22:36

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
Asane тому що це нормально - сприймати росіян разом зі слов'янами як щось загадкове й чуже. і якогось "всесвітнього визнання" Україні бути не може ще довго. хіба визнана світом та ж Польща?
08.11.2008 в 00:22

Нормальных людей нет. Есть необследованые (с)
Ммм... тема не про світ, це по-перше. А про україно-російські проблеми шовінізму. До речі, сьогодні з прикрістю читала нову чи то сварку, чи хтозна що, що знов звелася до болючої теми міжнаціональних відносин у Веселого Робота... Прикро. Соррі за відхід від розмови. По-друге, річ не у всесвітньому визнанні, а у тому, щоб нас не вважали апріорі типим і злим бидлом. Бо врешті решт, ми задовбемося "доводити, що не верблюди", і такими і будемо.
08.11.2008 в 01:43

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
та проблема ж у тому, що це в Києві все не так погано, а 60% країни (і України, і, в принципі, Росії також) - справжнісіньке, на думку європейця, бидло.) менталітет такий.
09.11.2008 в 00:35

Summer_s Dawn ти неправа. в тому сенсі, що думаєш, що тебе "зневажали" за належність до іншої нації. люди хороші і погані є будь-якого народу. "в семье не без уродов", як то кажуть. і я не про те.
дійсно шкода, що ти такої думки.

Asane думала, що це зараз роздули таку ворожнечу. а, воно, виявляється, багато століть тому(( не зважаючи, що багато родичей і в нас серед росіян, і в них серед українців..
09.11.2008 в 00:51

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
щьщьщь хочеш, я приведу тобі величезну кількість народу - своїх вчителів та всіх інших, які зневажали мене саме за належність до іншої нації?
ти взагалі чула про міністра, який сказав на офіційному засіданні "припиніть розмовляти собачою мовою"? і це тепер. серед так званої цивілізації.
11.11.2008 в 10:36

Summer_s Dawn мені дійсно дуже жаль, що з тобою так трапилось.
я не вважаю, що є нації "хороших людей", а є нації "поганих". і це тупо - не любити когось через його приналежність до того чи іншого народу.

про міністра... не чула, і не знаю тої ситуації - але погоджуюсь. не з тим, що мова собача (українська дійсно красивіша, факт, але поважаю російську хоча б за те, що нею писав Достоєвський чи самван елс). на офіційному засіданні поважних міністрів повинні всі розмовляти державною мовою. якщо не розуміють по-нормальному - значить треба гавкнути, сказати "собача" - давно встановлено, що диктаторство набагато ефективніше робить те, що треба, аніж демократія.
хе-хе-хе) от якби у Росії високопосадовці спробували сказати щось "неросійською" мовою, то там би її не тільки назвали посильніше, ніж "собача", але й послали б того міністра подалі з міністерства.
11.11.2008 в 16:30

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
не в тому справа. міністр був запрошений особисто. російською розмовляв урядовець з якогось східного регіону, і на суто економічну тему, де не вистачає українських термінів. а МІСЦЕВІ ОРГАНИ ВЛАДИ МАЮТЬ ПРАВО НА БУДЬ-ЯКУ МОВУ, почитай Конституцію.
13.11.2008 в 00:31

це конкретний "особовий" випадок. але, на жаль, демонструє типовість.
повторюсь, якби в Росії щось подібне трапилось, то урядовця б вже й сліду не залишилось.
якщо ти на державній посаді - будь ласкав, вивчи мову країни, яка тебе туди посадила. СВОЄЇ країни.
сподіваюсь, ти не ображаєшся? болюча тема
13.11.2008 в 02:18

...обречённый на вечную горечь утраты и вечное счастье быть собой (М. и С. Дяченко)
та не ображаюсь, звичайно.)
ніхто й не каже про Росію. зовсім інша ситуація. там колишня імперія, яку треба якось тримати в залізних руках, бо країна колосальних розмірів. а тут молода країна, хай і найбільша в Європі, але з Росією і порівнювати не можна. і наші урядовці її в руках тримати не можуть.
тримати в руках - це не означає змушувати молоду слов'янську державу перейти на державну мову, полишивши основну зі слов'янських мов. впевнена, шотландці-ірландці-вельці-чи-як-їх-там розмовлять і державними мовами, і англійською. величезна Америка з величезною кількістю мов розмовляє не тільки англійською. Швейцарія має чотири державні мови...

Расширенная форма

Редактировать

Подписаться на новые комментарии